Helg

Äntligen Helg....
Och nu väntar jag på att Philip ska komma hem så vi kan dra hem till honom. 
Blir väl en "ta det lugnt" helg, inget speciellt inplanerat direkt, bara vara med varandra och mysa.
 
Snart ska jag fixa mina ögonfransar igen. Om ni har några frågor om det så kan jag svara på dom,
om ni bara trycker på "kontakt" i menyn så kommer ni till en sida där ni kan ställa exakt vilka frågor som helst 
till mig och Linn!
Jag gjorde ögonfransarna på Medborgarplatsen hos en jätteduktig fin tjej, Annie. Hon fixade mina
"kattögon" som hon kallar det. Asfint blev det iaf! 
 
Nu ska jag fortsätta vänta tills älsklingen kommer hem.... 
Ha en bra helg! hör av mig sen! 
Puss & Kram
//Paulina 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback